Domnita’s Weblog

Octombrie 17, 2010

Sa nu-mi ascunzi nimic…

Sa nu-mi ascunzi nimic, iubitul meu, (…), sa nu fugi de mine, sa nu-mi eviti privirea, să nu ma intrebi „ei, ce e?”, ca si cand mi-ai fi strain, departe de mine, scrutandu-ma cu ochi nemilosi… Caci eu voi fi pierduta daca nu ma iubesti, daca nu-mi daruiesti tot ce ai mai bun, daca ma vei sili sa nu-ti mai pot darui tot ce am mai curat, mai pur, din sufletul meu…

(Marin Preda, Cel mai iubit dintre pamanteni)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

