Domnita’s Weblog

Octombrie 18, 2010

Nebunie de melodie

Filed under: Muzica — domnitaralu @ 8:25 am
Tags: , , , ,

Zice-se ca asa cum ti-e dimineata de luni, asa iti va fi intreaga saptamana. Desi m-am asezat tarziu la somn, m-am trezit usor si fericita. Ca niciodata, la ora 9 eram deja la birou, cu un super chef de munca.

Pe drum, insa, am avut parte de o surpriza pe care simt nevoia sa o impartasesc. De cand mi s-a stricat telefonul, am imprumutat mp3-ul Mariei (asta mi se pare cea mai importanta caracteristica la un telefon – sa pot asculta muzica). Am adaugat cantecele mele dragi, dar au ramas si ale ei.

Paranteza: eu chiar cred in „terapia muzicii” dimineata. Chiar si atunci cand ma trezesc mai obosita decat m-am culcat, daca ascult in drum spre scoala sau serviciu cateva melodii frumoase, reusesc sa ma pun pe picioare si sa-mi readuc zambetul pe fata.

Ei bine, in dimineata asta am descoperit o melodie noua, de-a Mariei, pe mp3 si de cum am ajuns la munca am cautat-o pe net si am gasit-o. Imi place la nebunie! Melodia, vocea, fata, gashca, atmosfera, versurile…

Bucurati-va si voi si incepeti saptamana cu un zambet mare pe fata, hihi!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

