Domnita’s Weblog

Octombrie 23, 2010

Ahhhhhhhh

Filed under: amintiri — domnitaralu @ 1:16 pm
Tags: , ,

Faceam curat, am gasit un caiet in care am copiat toate mesajele pe care le-am primit in primii ani de facultate de la Alex. Stiam ca trebuie sa fie undeva caietul, dar, daca as fi stiut ca e cel pe care il tin in mana, l-as fi aruncat in fundul dulapului fara a indrazni sa-l deschid.

Am tot promis, mi-am tot promis ca scriu despre el. Nu pot, inca. Mi se rupe sufletul. Si asa n-as fi vrut sa vad mesajele acelea.

Offff…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

