Domnita’s Weblog

Noiembrie 14, 2010

Cum trebuie sa fie viata?

Filed under: Ganduri — domnitaralu @ 10:48 pm
Tags:

Sunt derutata si speriata. Eu, omul pe cat de aiurit, pe atat de calculat, ca doar de aia sunt balanta, ca sa traiesc in paradoxuri, inecata de ele, nu stiu ce vreau. Spun lucruri comune, probabil, dar am avut o experienta mai demult, care m-a marcat si mi-a schimbat radical modul de a privi lucrurile. Eram in cimitirul din Sibiu si m-am pierdut. Nu mai stiam sa ies, iar imprejurul meu cruci si cruci si cruci. Si-mi amintesc ca, de ciuda, mi-am spus atunci ca „de-ar fi lasat fiecare dintre astia de aici ceva mai mult decat o cruce in urma lor, atunci altfel ar fi fost lumea azi”. Si de atunci am stiut ca vrea sa las in urma mea mai mult decat o cruce.

Sunt plina de avant si de viata, traiesc pentru jdemii de idealuri si cred cu tarie in fiecare dintre ele. Vreau sa schimb lumea, vreau sa mut muntii, vreau sa las pamantul asta, atunci cand voi muri, „macar un pic mai bun decat l-am gasit”. Ingamfare? Egoism? Nebunie? Daca stie cineva, sa-mi spuna si mie.

In acelasi timp, imi doresc o familie fericita, imi doresc un sot pe care sa-l iubesc cu disperare, imi doresc copii in care sa sadesc toate idealurile mele.

Se impaca lucrurile acestea? Ca sa am familie trebuie, la ora trei, sa imi incui usa de la birou si sa las acolo totul? Nu pot face asa ceva, chiar nu pot, pentru ca eu nu lucrez, pentru ca eu nu am un serviciu, ci o joaca si o continua bucurie (da, chiar in ciuda stresului dat de dead-line-uri sau a certurilor legate de virgule).

Ma ingrozeste gandul ca viata mea ar putea sa se transforme in: „ora 8: am ajuns la serviciu. ora 15: am plecat de la serviciu. ora 16: am ajuns acasa si astept sa treaca ziua ca sa vina iarasi <<ora 8: am ajuns la serviciu>>”.

Sunt data peste cap. Mereu mi-e greu sa iau decizii (alta caracteristica de-a neamului balantesc), dar acum, cand nici macar nu pot defini ceea ce vreau, in linii exacte, e inca de mii de ori mai greu.

Stie cineva vreo solutie?

1 comentariu »

  1. Da.

    Comentariu de Dana — Noiembrie 16, 2010 @ 3:43 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

