Domnita’s Weblog

Decembrie 8, 2010

Schimb de Carti Sibiu – Capitolul XI

Filed under: Schimb de carti — domnitaralu @ 2:22 pm
Tags: , , ,

Aho, aho, prieteni dragi!


Al 11-lea capitol SdC Sibiu se scrie duminică, 12.12.2010, de la ora 18.00, în cadrul întâlnirii care va avea loc pe str. Someşului nr. 19, cam. 012 (în sediul Centrului de Calcul). Fiind ultima întâlnire de anul acesta, sperăm să vă încălzim sufletul cu poveşti despre cărţile pe care le iubim, despre proiectele în care credem, despre oamenii pe care îi admirăm.

Vă aşteptăm cu bucurie şi cu ciocolată caldă (sau ceai sau cafea) şi ne bucurăm pentru clipele lecturoase pe care le vom petrece împreună.

 

Haideţi să povestim (şi în ultimele zile ale anului) despre cărţile pe care le iubim!

Vă aştept cu drag,

Raluca Toderel

 

1 comentariu »

  1. draga raluca ma bucur enorm sa vad ca numele tau apare in cartile bune ale omeniriisi nu ti.ai pierdut firul povestirii pe care eu la.m curmat cand tea.m parasit ai crescut MARE si imi incanta inima sa vad ca firul ortodoxiei nu s.a pierdut ba mai mult s.a transformat intr.un sirag de pretioase de etalat in lume.daca esti prea ocupata sa.mi raspunzi nui nici o problema eu ma bucur ca esti BINE cu DOAMNE DOAMNE si imi pui u zambet pe buze cu drag si multa imbratisare simona care s fost in sibiu la facultatea e teologie si n.a terminat si am stat impreuna

    Comentariu de simona — Martie 7, 2012 @ 2:21 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

