Domnita’s Weblog

Decembrie 23, 2010

One day before Christmas

Filed under: Ganduri — domnitaralu @ 6:08 pm

1. Niciodata nu am urat Craciunul mai mult ca anul asta.

2. Niciodata nu am fost mai furioasa, mai chinuita si mai dornica sa treaca.

3. La momentul actual, chiar mi se pare o irosire de timp pretios, care nu numai ca nu aduce bucurii, ci doar mareste singuratatile si adanceste ranile.

4. Tot ce imi doresc de la Mosul anul acesta e un bilet de avion. Doar dus, pentru o singura persoana. Oriunde, numai departe. Cat mai departe. One-way ticket.

3 comentarii »

  1. Nu ai precizat pentru care persoana sa fie biletul.
    Departe s-a facut foarte departe.

    Comentariu de ziua fara maine — Decembrie 23, 2010 @ 11:47 pm

  2. One way ticket… to the bluuuee !
    8->

    Comentariu de Radu Comşuţa — Ianuarie 21, 2011 @ 4:20 pm

  3. Draga mea domnita… am observat ca n-ai mai scris de ceva vreme si m-am gandit sa te ajut cu un subiect de articol. Ia leapsa neamule! In plus, cred ca va fi si pentru tine un exercitiu placut, sa algei 7 lucruri preferate.

    Comentariu de Monica — Ianuarie 27, 2011 @ 11:51 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

